آوای دل ...
لِلَّهِ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ...
جمعه 30 دی 1390برچسب:, :: 13:55 ::  نويسنده : محمــــد زیـنـلــی

امروز جمعه است!

ساعت: لحظه ای مانده به ظهور!

این نامه من است به آخرین حجت خدا، باقی مانده ذخیره الهی!

مبدأ : زمین خاکی؛   

مقصد : افلاک؛    

از طرف : ...

کد پستی : اللهم عجل لولیک الفرج؛        

محتوا : درد و دل با منجی

مقدمه : درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود ، مولا جان

متن : تمام دردهای من ، تمام رازهای زندگانی ام ، تک تک حرف های کلمات وجودم ، تمام سوال های ناگفته ام ، تمام رنج هایی که دیده ام ، تمام غم و دردی که دوران هجر او برای وصالش کشیده ام و ... تمام وجودم درد می کشد ، گویی که نام دیگر مرا درد گفته اند . کویی که درد دفتر زندگی مرا ورق می زند . تمام وجود من با درد نجوا می کند به امید آن که درد هجران با شوق وصال پایان یابد . امروز جمعه است ، جمعه ی آخر ، جمعه ای که عاشورایی دیگر را به نظاره خواهد نشست . جمعه ای که کوچه پس کوچه هایش را آزین بسته است تا به پیش باز آخرین منجی بروند .

من در 14 کیلومتری جاده ی ظهور ایستاده ام ، و چشمانم را به راه دوخته ام تا مبادا او بیاید و من بی خبر بمانم .

امروز نامه ی مرا می خوانید ،بیا که ورق های جمعه ها را به یکدیگر چسبانده ام و دفتری ساخته ام تا فراموش نکنم چند جمعه در داغ فراقت سوخته ام .

مولای من ، می دانم که علت نیامدنت منم ، دلیلش دستان آلوده ی من است ، ولی آن قدر  می دانم که دستان توست که هنوز مرا نگه داشته است ، مولای من ...  پس شتاب کن و بر اسب ثانیه ها سوار شو و در این بیابان غم زده ی ما بتاز

امروز جمعه است ، و من همان جمعه ام ، آخرین جمعه ، جمعه ی انتظار

 

«صمیمانه منتظر دلنوشته های شما هستیم»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ ساده این حقیر خیلی خوش اومدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 6538
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1